Pages

Friday, May 20, 2011

Malam Terakhir di Negeri Sembilan

Sedar x sedar,arini mlm terakhir aku di n.sembilan
iaitu di umah kakak aku..esok aku dah bertolak balik ke Kg.
Waaa rindunye kat Kg..(^_^)

Esok aku naik bas kul 11.30,nampaknya xdapat la
aku nak bangun lambat lagi esok mcm pagi td,hehe
hmm sebenarnya ada sesuatu yg BEST..

Yg bestnya,Aku membeli tiket bas,bukan keseorangan,tp dgn
Seseorang:) dia la yg menemani aku sepanjang hari tersebut.
Oh indahnya dunia!!hihi

Hehe Fast N Furioust,mmg best,Ops!
Oh ye,terima kasih ye kat 'Seseorang' tu:)

Alamak! kakak dah panggil
nak pegi keluar! patutnya panjang lg
yg aku nak mengomel  ni..ok daa lambat dah ni.
Papai:)

2 comments:

Lovender Violet said...

org pertama follow yeahhhh!!!!! heheheheh

Noor Afiq Bin Abdul Majid said...

hehe..tahniah2!

Post a Comment